Demmo Hiç ama hiç korkmayın. Kadın denilen canlı dünyaya zorluklar için gelmiş bana kalırsa. Canından can çıkarmayı bile allah bizlere verdiyse,Rabbimiz bile bize güvendiyse bizim kendimize güvenmememiz ne haddimize. Şöyle çevrenize bi bakın. Küçük görmek değil asla ama hiç mi "ya bu kadın nasıl doğurmuş,nasıl anne olmuş" dediğiniz kimse yok mu?O bile yaptıysa ben neden yapmayayım ki diye kendinizi motive edin. Yapamayacak hiç bişey yok sadece biraz özgüvene ihtiyacımız var. Korkmuyoruz da aslında korkuyormuş gibi yapalım da insanlar bize güç versin,yapabileceğimizi söylesin koltuklarımızı kabartsın istiyoruz. Dün fark ettim bende kendimde bunu. Hep korkuyordum yapamamaktan ama sonra anladım ki benim birilerinin sırtımı sıvazlamasına ihtiyacım varmış. Şükür kendime geldim. Yapamayacağımız hiç bir şey yok. Güçlü olun.