Sisi Kizlarr Allah naisp ederse 9 ekim dogumum gorunuyor. Merak ettigim bebisleri beklenen tarihte gelen var mi yoksa daha erken mi geliyor genel de :)
Sakvsr Sisi benim beklenen 2 ekimdi ama doktorum önce alacağım dedi bebişin gelişimi önden gidiyor haftaya salı kontrolüm var büyük ihtimal hafta sonua doğrı olacak ☺️
Sisi 58Vildan dogru haklisiniz insan o kdr bekleyemiyor sabirsizlaniyor 😂 bir yandanda gelisimi tam olsun beklsin diyor.
Gunesozby Kızlar benim 12 kasımda görünüyor ama benimde 2 hafta önde acaba ekimde falan mı alır doktor doğuma merak ettim😊😊
Sisi Naz555 kendi isteginiz mi sezeryan? Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin canim. Bakalim bizim smdilik normal gorunuyor daha cati muanesi yapilmadi yapcak mi onuda bilmiyorum gerci:)
Naz555 Sisi amiinn canım cümlemiz insallah evet kendı ıstegımle olacak cunku alttan muayene ettıremyrm cok kasıyoım kendımı
Sisi Gunesozby normal doguma uygun mu degil mi vucudumuz diye allttan muane ile kontrol ediyorlar ya canim o iste