PrensS_annesi Kelebekl varikosel mi ? Bebek olmaasi için sperm yeterli değil yani. Eşim bunun için ameliyat oldu 2 ay sonra hamile kaldım oğlum 2 buçuk yaşında ve 24 haftalık hamileyim 🌸
Asyamn Kelebekl Hic korkma canim ben ilk evlendigimde 1 sene cocugum olmadi 1 seneden sonra doktora gittik bende sorun çıkmadı eşimde çıktı sperm sayisi azdi doktor sizin çocuğunuz olmaz anca tup bebekle olur dedi oda cok zor olur dedi yinede urkolojiye gidin dedi hemen ayni gun oraya gittik sonuclari gosterdik bunda bişey yok dedi bi ilac verdi kullandi eşim 2 yada 3 ay sonra çocuğumuz oldu 2 yaşında simdi. Bende ikinciye hamileyim hemde kendiliğinden oldu😊
Yesim Kelebekl varikosel var mı baktırdınız mı? Az olunca bizde abilerinde var diye doktora sorduk azlıktan yola çıkarak olabilir dedi usg ile baktı iki yumurtalığın da varis çıktı biri için ameliyat oldu ameliyattan 4 ay sonra hamile kaldım 2.yi bekliyorum çok şükür
Sarikan93 Kelebekl benim eşimde azoospermi var ve bir sene hiç bişey olmadı sonra 3 ay tedavi gördü ona rağmen yine olmadı bizde tüp bebek denedik şuan hamileyim
poyrazinannesi1 Benim bir arkadaşımda aynı durum vardı. Doktor gözünü korkutmuştu. 4 ay denediler çocukları oldu.
Gmzakdmr poyrazinannesi1 Nasıl doktor gözünü korkuttu bu sperm sayısı kaç olmalı normal yoldan zor mu benimde 8 aydır olmadı da bende sorun çıkmadı eşim gidecek bizde de
Kelebekl Kendiliğinden mi oldu tedaviyle mi. Bize de doktor doğal yolla olması çok çok düşük dedi. Hatta aşılama Bike tavsiye etmem direk tüp bebek dedi
poyrazinannesi1 Kelebekl kendiliğinden oldu, doktor zor olur geç olur falan demiş ama arkadaşım dört ay normal denedi ve oldu.
Miracinannesi_52 Kelebekl bizede öyle demişti kalite ve sayı az tüp bebek yaptırın diye aynı gün hamile olduğumu öğrendim valla doktorlar çok acımasız konuşuyor Allah’tan iste canım
Gmzakdmr Kelebekl Bende de bir problem çıkmadı eşim gidecek sperm testine eşinizin kaç milyon çıktı doktor tam olarak ne dedi acaba bana da anlatır mısınız
Sarikan93 Kelebekl doktor aşılama bile dememişse normal yollarla olması anca mucize olur canım üzmek istemem seni ama gerçi takdiri ilahi o mucizeyi de nasip eder belki Rabbim 🤲🏻🌸
poyrazinannesi1 Gmzakdmr sperm sayısı kaç olmalı hiç bilgim yok. Arkadaşım anlatmıştı ordan aklımda kaldı. Doktor zor olabilir geç olabilir demiş. Ama arkadaşım tedavi falan görmeden normal yolla dört ay deneyip hamile kaldı.
poyrazinannesi1 Gmzakdmr inşallah olur, hiç kaygılanmayın. İnsan kafasına takınca da olmuyor. Allah gönlünüze göre versin.
Gozen Bizim sprem sayısı çok iyidi ama hareketlilik çok az idi ama hamile kaldim.ilaç kullandı.ama maalesef ben bebeğimi kaybettim😔
benimmdunyamm Gozen bizdede sperm sayısı iyiydi ama hareketsizlik çoktu doktor bir takviye verdi iyi geldi düzeldi baya bende polikistik vardı 2 sene sonra hamile kaldım şükür sizide Allah sabır versin yerini doldursun inşallah canım benim
Gmzakdmr Miracinannesi_52 Allah size bağışlasın inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız. Kaç ay denemeden sonra hamile kaldınız
Kelebekl Miracinannesi_52 orası öyle tabiki doktorlar öyle diyince insan moral olarak çöküyor ümidi kalmıyor
Kelebekl Gmzakdmr doktorun biri ihtimal hiç vermedi direk tüp bebek dedi. Başka bir doktor ise aşılama deneyelim dedi. Üst üst defalarca sperm testi verdik. İlaçlar kullandı eşim. Hala olmadı en son seçenek diğer aya aşılama için gideceğiz artık napalım
buketsii poyrazinannesi1 bütün yollardan geçmiş biri olarak söyleyeyim sperm sayısının hiç bir önemi yok önemli olan hızlı ileri giden sperm sayısı. Benim eşimde hızlı ileri giden sperm sıfırdı şekil bozukluğu vardı spermleri hep yavaştı bir yıl boyunca geçirmediğim tedavi kalmadı aşılama tedavisine başladık 5 ay boyunca bi türlü aşılama gerçekleşmedi ve ben artık çok yoruldum gitmicek artık hastaneye dediğim ay hamile kalmışım demem o ki asla olmaz diye bişey kesinlikle yok
Gmzakdmr poyrazinannesi1 İnşallah amin. Bizde de aynı durum olmuyor kaç ay geçti hamile kalamadım maalesef. Ben gittim kanıma baktırdım hormonlarıma alttan doktor muayene de etti eşin gidecek dedi sende bi Problem görünmüyor dedi
Gozen Ama avokado kabak çekirdeği çiğ keçiboynuzu suyu çakşir suyu havuç suyu bunlarla destekledim eşimi tabi doktorun yazdığı ilaçda var
Gmzakdmr Kelebekl İnşallah olur canım moral bozmayın diyeceğim ama benim de moralim bozuluyor benim eşimde verecek yani aylar geçti hiç mi tutmaz denk gelmez yani. İki gün bir beraber olduk soğan suyu yaptım keçiboynuzu fındık ceviz yok yani hala. Kafamdaki soru işaretlerini atmam için eşim verecek bakalım bizim sayımız kaç doktor ne diyecek :(
Poncik1 Kelebekl bizimde 3 milyon cıkıyodu cok cok azdı 15-44 milyon olması lazımken , 7 8 doktor tüp bebek dedi biz 1 sene bekledik ve oldu yani 3 milyonla hamile kaldım🥰 umudunuzu kaybetmeyib allah ol der ve olur
Gmzakdmr Kelebekl İnşallah olur önce bi aşılamayla başlayın. Benim teyzemin kızınında olmadı dört senedir. üç aşılama yaptırdı tutmadı ilk tüp bebek yaptırdı tuttu. İnşallah hepimizin kucağı dolar 🤲🏻
Seher4345 Banada bebeğin olmaz demişlerdi şükür kucağımda şimdi. Eşine iki güne bi aspirin içir kan akışını hızlandırıp spermleri etkiliyor Muş. Bide ben hakim dağıtmıştım o ay hangisi vesile oldu bilmem ama kim çocuk düşünüyorsa söyledim belki vesile olur.
Kelebekl PrensS_annesi Peki bunu doktor bilmez mi defalarca sperm testi verdik doktor bundan hiç bahsetmedi bize en azından bahsetseydi ameliyatı düşünürdük olmadı gidince kendimiz soralım doktora bi