Dilaraevin ben şu an 39+6 salı gittim en son doktora çatı muayenesi yaptıktan sonra gelmişti dedim istersen yapayım dedi esprili biri olduğu için yani yapmadi çünkü bence çatı zaten müsait birincide olduğu gibi yoksa yapardı yani cuma gel tekrar demişti ama kovud olduğum anlaşıldı cuma gidemeyecem bu durumda artık sancı ne zaman gelirse