Nermin_nur1 Kızlar ben öylesine almıştım marketten seviyorum da zaten , sütle birlikte yiyorum bir kase . Sizce zararlı mı ? Zaten paket bitti daha almam ama canım atıştırmalık bir şeyler isteyince süte katıp yiyorum iyi oluyor
Gurbetkusu_43 Nermin_nur1 Böyle şeyleri doktoruna danış bence canım. Ben zararlı olduğunu sanmıyorum ama dediğimi gibi benim ki sanı sadece. Bende ilk gebeliğimde sabah kahvaltısında Kellogg’s yerdim ama çok şükür birşey olmadı. Kızım bir yaşına girecek hatta ikinciye hamileyim 😊
Melekkiz_1 Nermin_nur1 şuan yiyerek okuyorum 😂 bişi olacağını sanmıyorum bence herşeyi bukadr sakinmamalyz
Kubrailkan Paketli ve şekerli olduğu için evet zararlı ama bir kereden de bir şey olacağını sanmıyorum ben canım çekince yiyorum küçük olanlardan 😬🙊
Villanelle Arada ve az miktarda yenirse sorun olmaz ama bebeğe kilo aldırmak için öneriliyor bazen. O sebeple alıp aşırı yerseniz şeker oranı ve içindeki katkı maddeleri çok fazla
Gamzess1 Benim doktorum sütü sevmiyorsan nesquikle iç dedi valla ki her şeye böyle demez abartmamak lazım 🙂