Kuzucumveben Kızlar adetime 5 gün var rahmimde yani karnımın alt kısmında batmalar var hapsurunca bile yada yuksekten bişey almak için uzandığımda rahmimi bişey dartıyor sanki bide bu sancı bele basende vajinaya vuruyor bu ay korunmadık hep test yapmakta istemiyorum negatiften korkuyorum adet belırtısı diye birde göğüslerımin ucu agrıyor böyle benim gibi belirtisi oluşta hamile olan varmı yada basınaza geldımı bole bişey
svmeybgl Kuzucumveben canımm ben o belirtileri yaşamadım sadece uyurdum belirtiler kişiden kişiye değişiyor . Umarım istediğiniz gibi olur adet gününün geçmesini sabırla bekleyin sonra test yaparsanız