Pijamaskeliler Kızlar daha once 3 kez gebe kaldım da şimdi devam ediyoruz acaba belli olur mu diğerlerinde beklemiştim ama içime kuşku girdi birden 😀
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu kız eşim testi gördü zorla yaptırdı bana ya 😭 yapmam dedğmse de dinlemedi
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu he ya negatif tertemiz bembeyaz Bi sayfa çıktı önüme. Vallahi kuzum bilmiyorum ya bana bu ay tutmadı gibi geliyor öyle hissediyorum. Hayırlsı artık beklicez sende durumlar ne
Pijamaskeliler Bebegimizolsundu belirtim yoktu göğüslerim taş gibi ve sizim sizim sızlayınca gene bi içime girdi ay bugüne kdr iyidim belirtiye takilmazdim kuşku kaplio işe girmeyi planliom merak ediom 😀
Bebegimizolsundu Deletedmom_85 hiç bir belirti yok canım hani pazar yapacaktık ya ona bile erken diyordun ah bu adamlar bizden meraklı kıyamam çıkmamıştır kız daha neredeyse ilişkiye girdiğimiz gün yapacağız yaa ne ara döllenecek daha dur hayırlısı
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu he ya dedim Bi arkadaşla beraber yapacağız ya ne alaka o başka den başka diyor bana 😂 anlamıyor adamlar bende kaset yaparım elimde var Bi tane çıkmaz ama işte 😄
Pijamaskeliler Bebegimizolsundu ya daha once de oldu adet oldum o yüzden takilmamaya calsiom belirtilere de geçen ay da aşilama tutmadı peşine kendiliginden kalanlar olmuş diye okudum icimi kemirio suratımi sivilce bastı bide dudaklarim da patlak patlak bisiler çıktı silikon yaptirmisim gibi sıkıntı orayqa vurdu😀
Bebegimizolsundu Pijamaskeliler öyle diyorlar aşılama etkisi ile olabiliyormuş inşallah canım vardır canı gönülden diliyorum senin için 🥰🥰