Passion_ Merhaba annişler sağlık bakanlığında devlet memurlarında 24-32 hafta idari izin nasıl alabilirim ve neye göre alabilirim bebeğimin haftası önde biraz 19 haftalık ama sat göre ise 18 haftalık nasıl bi yol izlemem gerekiyor gerekli belgeler nelerdir yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok çok teşekkür ederim 🙏🏼🥰
seymaemrullah43 Passion_ ben öğretmenim 24 haftada izne ayrılacaktım ama pandemi dönemi bittiği için izin vermiyorlar. Zaten her il veya ilçede geçerli değilmiş. Ama kanama oldu 24 haftada heyet raporu alıp izne ayrıldım.
kelebek_17 Sat’a göre 24 haftalık olduğunuz gün doktorunuzdan 24 haftalık gebedir diye yazı alıp kurumunuza bildiriyorsunuz, ayrılışınızı yapıyorlar. Sağlık Bakanlığı personeli idari izinden muaf diye biliyorum ama izin kullananlar da var.
poyrazinannesi1 haftada doktorumdan aldığım raporu ve idari iznimi kullanmak istediğime dair dilekçemi okul idaresine verdim, izne ayrıldım. 32. hafta da doktorunuz sizin isteğinize göre çalışabilir veya çalışamaz raporu veriyor, onu da idareye götürüyorsunuz. Ben 32. haftada çalışamaz raporu aldım doğum iznim başladı. Doğumdan önce 8 hafta, doğumdan sonra 8 hafta izin kullanacağım. Bebeğim vakitli gelirse sonrasında yaz tatili başlayacak.
Denz_ @Passion_ bende sağlık bakanlığına bağlı çalışıyorum . 24 haftalık olduğunda sat a göre durum bildirir raporu alıyorsunuz doktordan . Daha sonra idari izne ayrılmak istediğinize dair bi dilekçe yazdırıyorlar 32. Haftaya kadar izniniz başlıyor
Ezozo Aa sağlık bakanlığı hariç kurumlara verilen bir şey değil miydi bu?ben de bi sorayım madem kurumuma
demiralpncr Passion_ Ben gördüğümü söylüyorum. Kurum insiyatif kullanıyorsa helal olsun. Çünkü benimkiler hakkım olmasına rağmen vermek istemediler. Evden çalışma şartıyla ayrıldım
Ezozo Benim de bildiğim biz sağlıkçılar dışındayız her zamanki gibi.yapabilenlerin kurumu neye istinaden tamam dedi acaba merak ettim
Tutiko Behiye09 ohhh şkür bir an korktım bende gebeym ve 24 de ayrılmak istiyorum haliyle laborantım ve yok demişler bzdede ayrılan oldu yani
Azze Arkadaşlar 24. Hafta içerisinde doktorumuzdan idari izinli olmak istediğimize dair yazı alıyoruz ve bu idari izin süreci sonrasında 32. Haftaya kadar izinli sayılıyoruz sonrasında 32. Haftada çalışamaz raporu alıyoruz doğrudur değil mi ben de özel kurumda çalışıyorum. 32. Haftaya kadar çalışmak zorundayız diye yanlış bilgi edinmişim demekki bu hafta doktoruma gittiğimde sorayım özel hastane doktoru bile olsa rapor geçerli sayılıyor sanırım.
HEY03D demiralpncr sonradan tekrar bi yazı çıktı galiba idarenin insiyatifine bırakıldı. Bazı üniversite hastaneleri izne ayrılan personelini geri çağırdı ama genelde izin verildi bende kullandım benim hastanemdeki herkes kullanıyor