Yasamasevincim Merhaba, İstanbul Beylikdüzü veya Büyükçekmece’de tavsiye edebileceğiniz kadın doğum doktoru var mı acaba ? Bayan olursa daha iyi olur benim için. Teşekkürler..
Mujde34 Yasamasevincim merhaba Ben Reyap Hastanesi be gidiyorum Nereida Hoca var Batman olarak cok memnunum
Zehrayeg Yasamasevincim selam ben de Nereida Hocaya gidiyorum ayrıca ilk doğumumu da onda yaptım hastane doğum katı personeli olarakta çok memnun kaldım. Bakalım bu gebeliğimde de memnun kalırım umarım