Hayırlı akşamlar kızlar ne zaman kan tahlili verdiniz en son ben bebeğin kalp atışını ilk duyduğumuzda ilk gebelik tahlilleri istemişti doktor birsürü herseye bakılmıştı şimdi 17 haftalık oldu başka da kan tahlili istemiyor sadece tsh bakılıyor (gebeliğimin basında yüksekti takipteyim) onun dışında diğer kan değerlerinize baktırıyormusunuz ne sıklıkla ? Doktoruma soracaktım ama unuttum bazen insan o an heyecanla telaşla unutuyor bidahakine kontrolüme de 3 hafta var