Naneliayran Kızlar yarın yaptırmayı düşünüyorum, glikoz içeceğimi kendimiz mi alıyoruz?ona göre alıp gideyim.
Sevallaves Naneliayran bende bunu merak ediyorum valla eczaneden alınıyor deniliyor ama bir gün içinde nasıl yapılacak bende merak ediyorum
gizzzy35 Naneliayran Ben özelde yaptırdım. Hastane kendisi verdi. Ama devlette sanırım eczaneden alınıyormuş.
Ozlem26 Ben de pazartesi günü yaptırdım. Doktor bir kağıda yazdı hastanenin kantininde içecek satılıyor ona göre aldım her yerde aynı mıdır bilmiyorum 13 TL ydi fiyatı
Defne2018 Naneliayran valla ben devlwte gittim dr girdiktwn sonra kağıt veriliyo onla eczaneden eşim alıp geldi 100 tl verdim demişti heryer bir mi bilmiyorum
Melezanne Ben daha yeni dün yaptırdım devlet hastanesinde. Doktor yazılı verdi ilk yüklemede 50mg glikoz eczaneden 19₺ ye aldık yüksek çıktı, bir hafta sonra da 100mg istedi bakalım ne olacak 😏