Kızlar meraba 6 haftalık gebeyim kese etrafında kanamam var bir düşük yapmıştım bi sene önce de şimdi dr yatmam gerek kalkmıcksn hiç dedi ama rapor almakda sıkıntı yaşıyorum şehir hast mehmet şirvancı hak ediyosum raporu ama veremem hastaneye yatiriyim dedi bi ton laf etti ünv almam gerek perinatolojiden alan varmı aranızda hiç