Minnosbaby 191084 banada erkek dedi canım 13 haftada ama ben 16 haftayı bekliyorum en azından bişeyler alabilmek için yanılma payları oluyor tabiki
Gorkeminannesi 191084 ben de o yuzden 16dan once ben dahil kimse bilsin istemedim bide parti yapcagamiz icin 😅 17de de kiz dedi daha da değişmez heralde 🙃
Ipekcntrk Mormenekse34 aaa cidden mi 😂 o nasıl iş ya erkekten kıza nasıl dönüyor ? Benmde 11 haftalıkken erkek dedi yarın tekrar gidicem 14 u gectım bakalm ne dicek
Mormenekse34 Demet2323 ozel takipliyim evet hep erkek dendi detayli ultrasona gttim 24 hftamda, kız dendi
KBTd 191084 bizde 14’te bacak arasını net görmemize rağmen doktor 16’da netleştiricrz dedi, sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
PrensS_annesi 191084 kesinlikle bu cinsiyeti denilemez erken. 13 15 haftada erkek denildi . 18 haftalıkken kesin kız olduğunu öğrendik . En net detaylı ultrason bence.
Fatosada @“PrensS_annesi” korktum smdi . Bizede 13 te ve 15 te erkek dendi 15 te hatta kordon değil dmi dedim yok yok dedi gösterdi , değişirmi acaba . Siz görmüşmüydünz ozaman yoksa görmediğinz içn mi yanıldı beynim yandı 😂🤣 https://resimyukle.io/r/W6nT5GJUhz Hatta resmini de verdi 😃
Srfe_01 191084 bana 13 haftada erkek dedı sonra kontrollerde Kıza döndük 😂yanılma yapı çok yüksek o haftalar