Merhaba arkadaşlar Batman özel hastane doğum ücretleri hakkında konuşalım hangi hastanede ne kadar? Ben yaşam hastanesine gidiyorum Kasım ayında doğum ücretini sorduğum da 2.250 demişlerdi ama geçen gün sordum 3.650 olmuş bir defa bu kadar zam gelmesi çok şaşırttı doğrusu 🙄