Hamisannee Buse12- ben hep Umay istemiştim ama yakınımda biri bendn önce koydu şimdi Asel koyacağız ikiside güzel bence
Villanelle Umay ismini herkes çok beğeniyor ama ben bi sevemedim. Çok itici geliyor. Asel de hoş değil bu arada
M_kemal 2021-2022 yılları doğan kız çocuklarının neredeyse %70’inin adı Asel. Bir furya oldu sanırım. Kalbinizi hangi isim ısıtıyorsa onu koyun 😘
Gorkeminannesi Asel cok aysele benzemiyo mu ya 😅 bide gercekten cok koyan var ama siz begeniyosaniz gerisi boş
asel35ece Buse12- ilk kızımız Asel ikinckızımız olacak Umay düşünüyoduk ama anlamından dolayı vazgeçtik tanrıça demek olduğu için. Bence Asel 🥰🥰
Buse12- Prensesannesiii03 evet genelde hep Asel duyuyorum inşallah ikinciyide nasip ederse Allah onada Asel koyarız nabalim 😊
Aselsevde Buse12- Umay bence şahsen benim kızımın adı Asel Sevde ama bu kadar çok koyuldugunu bilseydim Asel koymazdim bizim sınıfta 3 tane Büşra vardı şimdi de her sınıfta en az 2 tane Asel olucak gibi 😏