muserref02 14 haftam bitecek neredeyse,midem bulanıyor ve istifra ediyorum sürekli en son sarı su gelince rahatlıyorum böyle yaşayan var mı? İlk 3ay çok rahat geçmişti hiç bulantım olmamıştı
Busbuss12 muserref02 ah canım ah benimdr ikinci hamileliğim aynı mide bulantıları mide yanmaları hc bitmiyor , cok az istifra etsem bile rahatlıyorum , 13 haftalıgım bende ne zaman gecıcek beklıyorum ,
Beyazguvercin2 muserref02 gülüm safra kusması diyorlar ona 27 haftalığız ve bulantıyı benim kadar çeken olmuş mudur bilmiyorum ama hala bulantı çekiyorum maalesef serumlarla bu zamana gelebildim
Beyazguvercin2 muserref02 mide vücuttaki bütün suyu kustuğu için kapakçık gevşiyor ve safra kusması gerçekleşiyor