Ezgicik54
Selm canim benimde oyle ön duvara yapısık demişlerdi şimdi rahmi tam kaptmıo ama yakın dedi suan 34+3 deyiz. 20. Haftadan itibaren takipliyiz. Normalde 37 de alıcam demişti doktorumuz ama şuan kanama su vs olmazsa bekleriz 38 i dedi içim rahatladı inşallah da olmaz öyle 38 den sonra doğar bebişimiz 🙏🏻