Melkk Kızlar 17+2deyiz ama göbeğim çok çıktı normaldede 47 kıloydum hiç göbeğim yoktu şimdi birazcık cıkıyor ama herkes ay yok gıbı hamıle gıbı degılsın dıyerek moralımı bozuyor 🙈
moom222 Melkk cnm 16 haftaligim 59 kiloyum ve bnmde karnım yok bu lafı bnde kendime diyorum acaba hamile değilmiyim diye hatta hiç bir belirtim yok inan ama sen millete bakma aslında güzel bişey diyorlar ne güzel çabuk çıkmasın son aylarda çıksın kız boşver 😅
gldn065807 Melkk benim 28 haftadan sonra çıktı şuan 35+3 hala oyle kocaman göbek yok herkez 6 aylık mı dıyo bende 59 kiloyla kaldım ikinci gebelik bide hci kafana takma bebis kilosu gelişimi iyi olsun yeter ki daha iyi hareket kabiliyetin daha fazla oluyo göbek küçük olunca
Buseyllzr Melkk ben 25.haftama gircem kendim agirlastigimi hissediyorum ama göbeğim dışardan çok belli olmuyor iç karnın geniştir canım ☺️
Esra_G İç karnınız geniş olabilir, 5 . Aydan sonra karın iyice çıkabilir bebek daha 15 cm ne göbeği çıksın boş verin ya :) şu anların tadını çıkaralım ben de 16. Haftadayım karın şiştikçe farklı şeyler de beraberinde gelecek :( çatlaklar gibi :)
moom222 Esra_G tmda söylemek istdiklerimin yarısını yazmissin 😅😅 bnde 16 hafta ama ne göbek var ne bişey 😅😅😅
yenii_annee Melkk benim 3. Ayımda daha belli olmaya başladı bende yani kilolu değildim bide hatta gören bu kadar nasıl çıktı göbeğin daha çok erken diyen oldu gazdır diyen oldu yani evet gaz da var ama iç karnım küçük şuan 23+1 deyim sanki 7 aylık hamile gibi karnım büyük ihtimal senin de karnın etken çıktıysa iç karnın küçüktür ve kimin ne dediğine de bakma ağzı olan konuşuyor sonuçta herkes bir olmuyor ki benim yengemin karnı mesela 6.aydan itibaren çıkmaya başladı tam olarak 🥰 sıkıntı yapmayın yani herkesin vücut yapısı farklıdır kimisi gösterir kimisi göstermez çok bebeklerimiz sağlıklı olsun yeter 🥰
Melkk Aynen bende bunları kendıme söylüyorum ama insanlar bu dönemde etkılıyor tabı çok şükür gelısımı guzel gözüküyor şuan artık duymamaya calıscaz🙈