Hasrett67 zehramiray ben 17+4 üm 2dir pozisyon uygun olmuyor ya ayaklarıyla kapattı yada sırtı dönüktü yarın benimde kontrolüm var inşallah gösterir🤲 benimde 1 kızım var
zehramiray A-y-s-e-g-u-l tesekkur ederim 13e girdik😍 evde bi tane kiz bi tanede oglan var ne olsa fark etmek ama yinede heyecan yapiyorum
Zehragniken zehramiray Amin canım hepimiz inşallah 😍 ama doktorun kesin bisey deneyebilir 16.haftadan önce kesin konuşmuyorlar
Susamtanesiiiiiiii zehramiray bende 13 haftalık oldum bugün gittim net birşey söylemedi 10 gün sonra tekrar gel dedi malesef bende çok merakla koşa kola gitmiştim 😂
zehramiray Hasrett67 inwallah Allah ureyinizce versin yaa cox uzucu olmali cinsiyyeti belli etmemesi yaramaz cocuk))