Merhaba Arkadaşlar genetik ayıklamalı tüp bebek oldum elhamdulillah 13. Haftadayız ama 10. Haftadan beri tekrarlayan uçuklarım var..burun ucu ağız kenarı dudaklarım..yüz temizliğime de çok dikkat ederim. Havlularımı ütülerim. Gebe olmadan önce senede bir kez çıkarsa çıkardı.. sebebini anlayamadım biri geçerken biri çıkıyor allah aşkına benim gibi olan var mı ne yaptınız yardımcı olun ne olue