Bedriyek ben şuan 28+4 günlük hamileyim. Maalesef son güne kadar bulantı problemi çekeceğim gibi görünüyor. Ilacını kullan gönül rahatlığıyla hiçbir problem olmuyor bebek gelişiminde. Sende dikkat et seni rahatsız eden şeylerden uzak dur. Miden cok bulandiginda temiz havaya çıkmaya calis, yürü, başka şeyler düşün, hayal kur, ve kesinlikle limon kolonyasıni yanından eksik etme. Ilaç %90 bir etki yapıyor maalesef gerisi sana kalıyor. Ben ilk zamanlar kullanmadım 8.haftama kadar tam 7 kilo vermiştim bebekte gelişmemişti. Bence kullanmamazlik yapma.