mrscook 40+3 haftalık oldum açılma, kasılma, ağrı hiç bir belirti yok, böyle giderse sezeryan gözüküyor ve sezeryan istemiyorum, açılmamı kolaylaştıracak öneriler var mı tecrübeli arkadaşlardan rica ediyorum 😔
Zehra9616 mrscook bolca squat yapman suan ve merdiven inip cikman iyi gelir ilkse zaten bastan yurumeliydin cnm
mrscook Zehra9616 Baştan beri çok fazla yürüdüm, baş aşağı 6. ayda geldi, doktor fazla yürümeyi yasakladı ama fırsat oldukça hep yürüdüm, diğerlerini yapıcam inşallah etkisi olur
Zehra9616 mrscook iste kesmek icin deneknlazim cunki doktorlara keske dinlemeseydin bunun olacagini bildikleri icin yasakliyolar yuruyusu