Nilist İlk doğumum normal oldu. Şimdi ikinciye hamileyim. 42. Haftanın sonunda suni sancıyla doğum yaptım.
AnnelikHayali İlk oğlum 38’i doldurdu ve doğdu. Bakalım ikinci kuzucuk ne zaman gelecek. ☺️ 37+0’ım ve iki parmak açılmam varmış. 🤩
Ayse_35 İlk gebeligim normal doğum, 38+4 geldi kızım. İkinci bebeğim ne zaman gelir bende merak ediyorum 🤔