Mormenekse34 16 haftalığız bı oğlum var hep kız hissediyordum oğlum kendince isim koymuştu öyle sesleniyordu kız olsun diyip duruyor ama erkek olduğunu öğrendim onada sevindim tabiki ama kız olsaydı güzel olurdu kabullenemedim hala bir umut belki değişir diyorum bende kız hissediyorum hala doktorumuz pipi resmini de verdi yani bilmiyorum 🥰😂 değişir miyiz