haziran26 Merhaba 14 haftalık hamileyim ve ilk günlerden beri bel kemiğim batıyormuş gibi çok ağrım var sadece uzanınca geçiyor ama her zaman uzanmam mümkün değil. Bu sorunu yaşayan var mı nasıl yapsam da geçse?
Newmom49 haziran26 ilk haftalar bende de oluyodu sonra düzeldi göbeğim büyüdükçe tekrar başladı ne yazıkki egzersiz ve masaj dışında rahatlama olmuyor hemşire olarak bende ağrı kesiciler yerine esneme hareketleri tercih ediyorum korkulacak bir durum değil hormonlara bağlı kemik ve bağ dokularda gevşeme oluyo
eliftokdemir haziran26 Benim 6.ayda bel tutulması ile bel ağrılarım başladı. Şuan 38+1im her gün daha da şiddetleniyor. Tek ümidim doğunca geçmesi doktor geçmeyedebilir dedi. Kadınların çoğu hamilelikte bel fıtığına yakalanıyormuş. Sen sık sık dinlen ayakta fazla durma o zaman ağrı azalıyor.