Duygusrbs neyse bence başlığını değiştir yoksa daha çok tepki çekeceksin sorunada gelince ilk hamileliğimdede boyattım ikincidede boyattım ve perşembe günü yine boyatıcm eşim kuaför ama tabi bu kişiye bağlı 3. Aydan sonra kimi boyatıyo kimi boyatmıo yani bı senin insiyatifine kalmış bi durum