Melliiii
Kesinlikle doktora gidin hamileyken hiçbir kanama normal kabul edilmiyor, illa kötü bir şey olacak değil tabiki tedirgin etmek istemeyiz sizi de ama doktor en ufak lekelenmede gel demişti bana kötü bir tecrübem de olunca. Siz de öyle yapın mutlaka. İyi akşamlar 🌸