Burcuuuercin
Burcuuuercin cnm bende gittim hatta bacaklarım kol altım bitmişti bikini bölgemde bitmek üzereydi ama hamilelikte boşuna gitmişim dedim eskisinden daha çok çoğaldı doğumdan 4-5ay sonra tekrar başlıycam çünkü ağdayada jiletede alerjim var makineylede çok acıyor ama doğurana kadar sabredicem