Ayse476 3 kere kan alıyorlar ilk kanı alıyorlar sonra içecekten veriyorlar 5 dakika içinde bunu içip 1 saat sonra tekrar gelin 2.kanı alıcaz diyorlar 2.kanı verdikten 1 saat sonra tekrar gidip 3.kanı veriyorsunuz öyle bitiyor yani iki buçuk saat falan sürüyor ben kan aldırırken sıra falan beklemedim sadece 1 saat bekleme süreleri var aralarında ve aç bir şekilde bekliyorsunuz ama beni çok etkilemedi açlık.
