277Sedaaaaaa Canımcım ben 38. Haftada 2710gr doğurdum ve hayatımda hiiiç olmadığı kadar sağlıklı beslendim bol bol sit içtim kaşar peynir yedim muz yedim ama olmadımı olmuyor demekki 😬😂 Hiç sorun yaşamadık çok şükür hatta ilk şişliğide inince 2560 gibi bişeydi kilosu sık sık bol bol emzirdim ilk ayda 1.5 kilo aldı 2. Ayda boğum boyum bir bebiş haline geldi 🌸 Yani demem oki zatıf bile olsa hiç korkma hemen palazlanıyorlar yeterki sağlıklı olsunlar gerisi çok önemli değil 💙