badeninannesiii Haftamdayım yaklaşık 1 aydır yatakta dönerken veya sol bacağıma doğru eğildiğimde kaldırdığımda sürekli vajinamın sol tarafında ağrı var. 1 ay önce rahim ağzından polip aldırmıştım onunla mı ilgili yoksa bu normal mi diye merak ediyorum. Bir kaç gündür çok şiddetlendi randevu aldım ama yine de merak ediyorum artık psikolojim bozulmak üzere ..
Pyrz_07 badeninannesiii bende de oluyor ama internetten araştırdım normal yazıyordu bu haftalarda rahim kaslarında kısalma olduğu için ağrıyormuş