Ikibebisanne Ozelliklede geceleri daraliyorum nefes alamiyorum sag bacagim topalliyor dogru duzgun yuruyemiyorum sizdede oluyomu normalmi bu durum
Glzz Ikibebisanne 33 haftalık hamielyim 30 haftadan beri dediklerini hatta biraz daha fazlasın yaşıyorum akşamlari geceleri daha kötü oluyorum.ilk gebeliğimdede böyle olmuştu ..
2kizanasi Daha 14 haftalığım ilk günlerden beri var nefes darlığı hiçte geçmiyor gebeliklerim boyunca. Ilk bebede bacak ağrısı da aynı şekilde, benim daha erken başlamıştı hatta topallıyordum 😥 Dogum yapar yapmaz hepsi geçiyor 🤷♀️
Ikibebisanne 2kizanasi bel fitigindan supheleniyo doktorum gece ayagim agrimaya basladi sonra felc oldu sandim uyustu gitti
2kizanasi Ikibebisanne Allah korusun bendeki fıtık değildi dediğim gibi doğumdan hemen sonra geçti. Tekrar baktırın o zaman