Melike03 Kizlar bende 38 haftama girdim neler yapiyorsnz sizi neler zorluyor? ev isi yemek yuruyor msnz ozellikle ?
Bahar54 Melike03 yurumek yoruyor ama gunluk islerime devam ediyorum temizlik yemek vs devam :) kasilmalarim cok oluyor iki gundur de adet agrisi cekiyorum.
Tugba6336 Melike03 bende ev işini gündüz kendim yapıyorum. Akşam bulaşık çay Faslını eşime bırakıyorum son iki üç gündür. Normalde yürümüyordum dr ne kadar çok yürürsen o kadar kolay olur Doğum dedi o yüzdem bugün yürüdüm bayagı ama şimdi hiç halim yolçk :(
Sukranerolkaradag Melike03 Ben de normal günlük işlerimi yapıyorum. 38+6 olduk. Sancı da çıkmadı Nst'de doktor doğum geçilebilir her an da olabilir dedi.
Ahsenn Melike03 günlük işlerimi yapıyorum ama geceleri tam bir işkence yatağa yattığımda dönememeler, ağrılar 😏 yaklaştıkça korkular artıyor tabi üstüne
Melike03 Bahar54 benim doktorum bana suyumuz biraz azalmis ama 40 a kadr idare edeblir durumda dedi insAllah daha fazla azalmadan gelir diyorum
Kcansu Yurumek cok zor kasilmalar oluyor yattigim yerden kalkmak cok zor ☺️ Cumartesi gunu sezeryan oluyorum bi bitse diye bekliyorum😬
cabukca Ben ev işini yürüyüş squat hepsini yapıyorım ama bende de tık yok😅 bugün çatı muayenem vardı hafif kanamam oldu sonrasında ve 1 cm açıklığım varmış buna rağmen pek bişey hissetmedim sadece geceleri yatmak uyumak dönmek kalkmak işkence😅
Melike03 Bende gubluk rutin islermi yapablyrm dinlene dinlene ama ayakta cok fazla kalamiyrm hemen karnm agriyor
Makeupanne Ben her an herşey olabilir diye bugün manikür pedikür ve ağdamı yaptırdım. Yarın da temizlik için kadın gelecek. Hastane çantamı tam olarak hazırladım eksiksiz olarak. Annemler de yola çıktı geliyorlar. Artık bir tek oğlum kaldı👼🏻 Bakalım ne zaman gelecek🤗