Ertugba alpereninannesiii ben suan erken doğum riskinden hastanede yatiyorum da cok zor duyuyoruz kilosu 27 hafta ile uyumlu ondan heralde
alpereninannesiii Ertugba olabilir canım bilmiyorum ki. ALLAH yardımcın olsun inşallah güzel olur her şey senin için bebeğin için, şu an durumunuz nasıl bebek nasıl
cigdemkorkmaz N06 bebeğin hareketine bakıyorlarmış 20dk falan sürüyormuş aynı zamanda içteki sancıya vs bakılıyormuş
Alpaslanannesiii Sweetbabyy Sweetbabyy bende dün kontrole gittim 30 haftalığım 2 hafta sonra nstye çağırdı ama bende bilmiyorum 😇
cigdemkorkmaz Alpaslanannesiii hiç bilmiyorum ama internette şöyle yazıyor “ NST sonucunda 40 mm Hg üzeri ve 20 dakika süreyle en az 3 düzenli sancının olması doğum başlamak üzere olduğu anlamına gelebilmektedir”