Seyda95 Arkadaşlar 33+2 deyim , bugün yarım saat önce sol kasığıma bıçak saplanır gbi bi ağrı başladı hala devam ediyo , normal mi acaba doktora gitmeli miyim ne olabilir ki ??
Mltmsncn Seyda95 ben 35.haftadayım. Kasık ağrısı yaşadım 2 kez yogun şekilde. Doktorum idrar yaparken yanma varsa enfeksiyon olmus olabilir dedi. Ama bende olmadığı için bebek aşağıya baskı yapıyodur korkmayın dedi. Tuvalete giderken bile yürümek resmen canımı yakıyodu
Nefesuraz Benim ilk doğumum oyle başladı 34 haftaliktim bir saplandi agri yerimden kalkamadım bıçak gibi ama az kanda gelmişti bir damla gittim sancılar baslamosti bence çok sert saplandiysa bir gidin kontrol edilsin