BusraaaaNurr 15+3 ilk gebelik ve 11.haftadan beri kanamam vardı şimdi biraz daha iyi suan idrar yaparken karnımda bi ağrı oluyo sürekli de gaz sancısı da oluyo acaba ondan kaynaklı mıdır da diyorum böyle bi durum yaşayan var mı
BusraaaaNurr Duy_gu bundan önce batırdım gebeliğe göre normal denildi tekrar baktırmak gerekecek sanırım