Yesilim23 kutu içersinde Dr oetker in profiterol inden yap efsane oluyo benim için şahsen herkes ben yaptım saniyo herşeyini halbuki dök kat karıştır ver fırına yapıyorum 😂 Kıbrıs tatlısı yapabilirsin gelin pastası yada ağlayan pasta yapabilirsin aklıma ilk etapta gece gece bunlar geldi bebem olmasa hemen yapardım kalkıp birini 😂