Ozge_ll 34 üm ve iki gündür aynı acıyı çekiyorum çişim gelmiş gibi oluyor ama hiç yok iğne batar gibi bı acı gelip gidiyor.acilma mi oluyor ve ilişkide anlaşılır mı açılama olduğu(eşim anlar mı)
Busra2013 Ozge_ll sanirim o acilma oldugu icin oluo bende cok oldu 1 cm olmustu suan hala var yarin bakck diktor Insallah cogalmistir
Zehrakhr Ozge_ll hayır anlayamaz benimde 34 de vardı böyle bıçak saplanır gibi oluyordu ayağa kalkınca bi baskı hissi vardı 2 cm açıklığım olmuş ama ben bazen ayağa kalkınca yürüyemiyordum o kadar fenaydı
Helink Ozge_ll 38+1 im aynı bıçak saplanır gibi agrı duramıyorum , yarın son kontrolüm 7 Mart doğum bakalım neden öğrenirim yarın yazarım buraya 🙏
gldndal Ozge_ll eşinize böyle biseyi test ettiremezsiniz doktorunuza durumu bildirirseniz size yardımcı olacaktır bence daha doğru olur böylesi
gldndal Ozge_ll erken doğum belirtisi vs olabilir bir enfeksiyon falan. Ben sizin yerinizde olsam çoktan doktoruma bildirmistim
uzumcekirdegi Ben de 36+2 yim. Benim de bugün başladı o batma hissi. Sanki baskı ve batma var gibi. Şu saatler biraz daha fazla olmaya başladı.