Hlt-seyma21 kızımda emzik tutturamadım bir türlü ama Philips avent bu gece parlayan serisi var ondan aldım. Hemen tuttu kavradı ve emziği öyle alıştırdım 6 aydan sonra. O çok başarılı bir emzik denedim ve onaylıyorum. Birde herkes çok beğeniyor bibs markasının emzikleri de çok başarılı diyorlar. Biberon olarak da bence en iyisi Philips avent cam serisi.