Elifelaa İyi akşamlar kızlar.Ben ikinci çocuğuma hamileyim 38 haftalığım şuan ilk kızım sezeryandı buda sezeryan olucak ama o kadar rahatsızım ki sancım mı var acaba anlayamıyorumda normal doğum yapanlar varsa sancı nasıl oluyor ?
guneyinannesi19 Elifelaa ilk adet sancısı gibi oluyor canım oturunca dinlenince vs geçmiyorsa doğum sancısıdır