Ölüyorum kızlar. 28 haftalık hamileyim kaşıntı ile başladı şuan arttı kızarıklık ağrıda eşlik ediyor şuan. Krem ve fitil aldım, fitil 2 adet 3 günde bir. Dün ilkini yaptım. Krem daha fazla kaşındırıyor sanki. Afedersiniz ama lavabodan cikarken peçeteye elma sirkesi döküp sürüyorum öyle bi acı olamaz sonra kaşıntı hafifliyor ama bir müddet sonra tekrar başlıyor. Başına gelenler kaç günde geçti doğal yaptiğınız şeyler oldu mu paylaşır mısınız 😥