mucizemizibekliyoruzz
[bilinmeyen] evet evet bu bebek hareketi zaten. Kendini bi yerde topluyor böyle küçücük oluyorlar ya anne karnında bacakları çekiyor falan. Elimi koyunca hemen açıyor bacaklarını. Ağrı sancı kasılma baskı bişey yok zaten. 2 gün sonra kontrolüm var yine doktora sorarım ama yeni yeni bunları yapmaya başladı hani haftamız ilerliyor belki yeni öğrendi diye yapıyordur yoksa bişey belirtisi mi diye tedirgin oldum. Normaldir bu galiba değil mi?
mucizemizibekliyoruzz
[bilinmeyen] aynen soracağım tabii ki doktoruma. Sadece kontrolüme daha var ya acaba herkesin bebeği zaman zaman toplanıyormu diye merak ettim😊
mucizemizibekliyoruzz
[bilinmeyen] bugün hiç yapmıyor hemde kıpır kıpır çok keyifli. Dün ben üzüldüm, sanırım o yüzden etkilendi çok sık yaptı kıyamam
mucizemizibekliyoruzz
[bilinmeyen] aynen öyle. 1 kere bile yapmadı bugün çünkü 😊