Arkadaşlarım eğer emzirmeyle ilgili korkularınız varsa kötü bir his bırakmak istemem sizde o nedenle hassas yazdım.
Doğum yapalı 17 gün oldu tam 10 gün sütüm gelmedi normal doğum yaptım.doğumum mucize şekilde güzel geçti ben bunun sevincini yaşarken beni neyin beklediğini bilmiyordum 🤷🏻♀️
Baştan beri emzirmeye calısıyorum meme verdim ama doymadığı icin sürekli ağladı. Annem yanımda cocuk her ağladığında karalar bağladı ac doymuyor vs neredeyse ağlayacak. Onun sütü gelmis hemen bilmiyor ne olacağını. Kendi kendime sıcak sular sağma makinesi vs bi şekilde on gün sonra sütüm yeterli miktarda gelmeye başladı ama bu süreçte mama takviyesi ve sağdığım sütü biberon ile verdik. Şimdi emzirmeye çalışıyorum memeye gelince 5 saniye çekip çığlık atmaya tepinmeye başlıyor adeta tekmeler atıyor elleriyle vuruyor. Dün biberon vermedim ben memeyi verdim eşim şırınga ile süt damlattı ağzına. Ama gün içinde tek başıma yapamıyorum yine biberon verdik. Çok çaresiz hissediyorum 😔 o bu şekilde bağırırken emziremiyorum tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Bebekle bağ kuramadım sanki alacaklı kapıma dayanmış gibi hissediyorum meme vakti gelince. Varsa fikriniz bekliyorum. Bu arada bebekle uğraştığım icin cok fazla foruma bakamıyorum cevap veremediğim olursa affedin 🙏🏻