38+5 iz bizde. Dün devlete gttm nts de bi şey çıkmadı. 3500 kilo dedi. Alttnda muayene etti. Haftaya salı gel dedi. Öncesnde gene bi şikayet agrın olursa gel dedi. Haftaya muayene ederz dedi. Olmadı bi sınraki hafta doğurturum dedi😳 sezeryanmı hocam dedim. Sende ve bebekte bi risk görmezsem normal dogurursn dedi.. özeldeki doktorumada gönderdm nts yi çok iyi dedi. Agrın olursa gel dedi.