Canim korkma sakın ol benim bebegimde 6 gunlukken ben covid olmuştum.emzirmeyi sakin kesme aksine bol bol emzir.devamli ellerini göğüs ucunu yika ben bebeğimin yaninda gece gündüz hiç maskemi çıkarmadım.maskeye cok dikkat et.bol bol kefir su iç.doktorum bana bunları yaptırmıştı ve bebekleri anne sütü korur hemen covid olmazlar dikkat edersen çok rahat atlatırsın bebeğine bulaştırmadan demisti.ki dediği gibide oldu cok sukur dikkat ettim bebise bulaşmadan geçirdik.cok gecmis olsun sanada