Renasumut nlycltk bende emzirmeye çalışıyorum göğsüme biraz su sürüp ıslatıp öyle emzirmeye başladım çekmeye başladı sanki daha iyi geliyor yani elimle dokunduğumda zor geliyor ama bebek sürekli kakasını yapıyor ve içtikten sonra uyuyor herhalde içiyor o☺️
nlycltk Renasumut bende arada göğsüme mama damlatıp çektirmeye çalıştım şuan alıyor ama bazen istemiyor hala kakasını zaten ilk hafta hergün çok yapar canım ama sen mama takviyesi yap yoksa sarılık olur bebiş ben emmez diye az verdim sarılığı yükselmişti hemen
Renasumut Aybiketopal benimde 3 gün sonra dus al dedi doktor birde batikolla her gün pansuman yap dedi
2erkekannesiii Dün doğum yaptım su geçirmez bandaj var eve gelir gelmez banyo yaptım ama öksürürken karnım çok ağrıyor ağrı kesici yazdı doktorum haftaya gel muayene edecem dedi yan yatamıyorum