Ben hamilelikten önce de sağlıklı beslenirdim cipsi, kolayı falan çoktan bırakmıştım ama hamileyken canım aşırı cips istemeye başladı. Tiroidim çıktı sonra, ona bağladım ben. İki haftada bir falan çok az yiyorum şimdi. Sağlıksız olarak yediğim tek şey o kadar olsun diyorum 😄