Ozge Elayfers eşim çok yiyor ben de ara ara ondan alıyorum birkaç tane. Şimdilik bir zararını görmedim az yedim sonuçta.
Elayfers kahvesever__ off ben de çok seviyorum çikolata abur cubur değil bi tek cips yemek istiyorum 🤤
Elayfers Ays_cskn ben de öncesinde de çok severdim şimdi de asla soğumadım çok seviyorum bırakamıyorum iki hafta bir yemeye çalışıyorum şimdilik 😂
Kasev Been 🤚😄 sadece cips için değil her şey için arada kaçamak yapıyorum ama bebiş biraz tombik sanırım yarın şeker yüklemesi yapılacak dikkat etmem gerek artık sanırım
Elayfers Kasev Ben de amaan bi cipsim var diyerek kendimi avutuyorum sağlıklı beslenmek bi yere kadar arada bi abur cubur aranıyor 😂
kahvesever__ Elayfers çikolataya önceden düşkün değildim şimdi acayip tatlı şeyler yemek istiyorum tatlı yemek istiyorum birde cips yemek istiyorum
Kasev Elayfers kağan kocatepe dinliyorum youtubeden o da 1 taneden bişey olmaz diyo o yüzden aç bi kola daha 😄
Elayfers AytanSuleyman zararlıdır muhakkak ama aşırı canım çekiyor en azından sigara içmiyorum gün içinde gerekli şeyleri (süt yumurta ceviz vs) yediğim için ödül gibi avutuyorum kendimi 😓
EsilaMiracAyazEren_Moms Elayfers Ben de yiyorum çok ta seviyorum. Bazen hızımı alamayıp 2. Paketi bile açıyorum. Eşim görene kadar yiyorum 🤭🤭🤭 Sağlıksız beslenmeye karşıdır biraz kendisi 😂
Elayfers EsilaMiracAyazEren_Moms hahaha aynen benimki de yanımda olunca tamam artık diye elimden alıyor doktora beni şikayet ediyor 😂
Elayfers elfkara kesinlikle katılıyorum 🤣🤣 resmen ağzım sulanıyor bir paket hak veriyorum kendime, seçim yapmak çok zor oluyor 😅
_momy_ Elayfers benim eşim aslaaaaa asla yedirmez alamıyorum da hak hukuk diyor domatese izin vermiyor ki
Elayfers _momy_ eşime kalsa o da yedirmez ama azıcık yicem deyip ikna edebiliyorum dayanabiliyorsanız çok iyi tabi :)