Belinay0922 Villanelle hayir.zaten kalp atisi yok diye dediki sagliksiz gebelik.Kürtaj dedi ben kabul etmedim 1 hafta daha beklicem dedim
Villanelle Belinay0922 ee gelişmiyor işte bebek. 6 hafta 1 günde kalmış. Sağlıksız gebelik demek ki. Kürtaj demesi normal
Villanelle Belinay0922 tamam bugün 6 hafta 1 gün görünüyor ama sen aslında 7 hafta 5 gün olması gerek demedin mi? Ben mi anlatamıyorum. Bebek neredeyse 2 hafta geride kalmış
Belinay0922 Villanelle canim doktor sata göre 7+5 dedi ama doktor ne zMan dollendigini bilemez adetten 10 gun sonra yumurtlama zamani oluyo ona gore hesaplarsan 6+1 cikiyo iste
Villanelle Belinay0922 benim bebekler son adet tarihine uygun çıkıyor ultrasonda. Genelde de öyle hesaplanır, döllenme tarihine göre hesaplanmaz
Guncem Belinay0922 hafta hesaplamasi yumurtlama tarihine göre değil sat a göre yapilir. Normalde kalp atisi 6 7 haftada görülür. Sizin kastettiginiz dollenme tarihini baz alinca da 4 5 haftalikken
Ereeen Belinay0922 hayır detaylı değil ama senin diğer yazdıklarını da okudum benim gebeliğim adete göre bakarsak 10ncu haftası ama geç döllenme olduğu için 7+2 ve herşey yolunda başka bir doktora daha git ve ani karar verme derim. Bana ilk boş kese kürtaj demişti devlet hastanesi ama özel hastane 1 hafta daha şans verdi ve bebek gözüktü. Döllenme ve yumurtlama tarihini kimse bilemez.
KaranAlpgeliyor Canım ilk ultrason 5+6 alttaki ultrason 6+1 ikiside aynı tarihte çekilmiş görünüyor öncelikle baktım da.Sata göre 7+5 demiş olabilir doktorun ama belki senin geç döllenmedir bence başka bi doktora git yada 1 hafta daha bekle
Belinay0922 KaranAlpgeliyor doktora anlatmak istedim diyo hayir benden iyi mi biliyosun.Adet tarihine gore gitmiyo gebeligin sonlandircaz mecbur.
mrs-nobody Belinay0922 canım sağ altta crl 0.32cm yazan bebeğin bas-popo uzunlugu 5w6d yazan da haftalığı.. tek doktorla yetinmeyin farklı bi doktora daha gidin derim 🙏🏼🍀