Halenurtrnplv Sol kasıgım ara ara agrıyor ve bugün hafif şişlik vardı sizce hamilelik olablirmi . Adet 3 gün gecti gecen haftada cumada birliktelik yaşadık eşimle
Gmzakdmr Halenurtrnplv Bende aynısını yaşadım dört gün adet olmadım sol kasığım ağrıyordu maalesef adet oldum. İnşallah sizin vardır bebişiniz.
bejanne00 Bence hamilelik olabilir kasık ağrısı ve adet olmakmış gibi ağrı da hamilelik belirtesi 😇 hayırlısı olsun inşallah hayırlı haberler alırsın
Halenurtrnplv bejanne00 bejanne00 amin inşallah hamileyimdir bel agrısı vs oluyor ama adet olmadım gecikiyor gün gectikce bakalım😍
Halenurtrnplv Ezo25 Sol kasık oldu bugün bazende sadece kasıklarım agrıyor bel agrımda var keza adet gün gevtikce geciyor inşallah hamileyimdir cok istiyorum 😍
Ezo25 Halenurtrnplv test yapın bencede 🥰🥰 benimde bel ağrım çok 14 Mart regl günü heyecanla bekliyorum 🤭🤰
Halenurtrnplv Bedriyek korkuyorum negatif görmeye aslında 😔 o yüzden yapamıyorum bekliyorum 6 günüm olcak cumartesi o zaman erken test yapıcam
Bedriyek Erken testle adetten 5 gün önce öğrenmiştim hemen çıkarıyor canım bilirim o negatif çıkma korkusunu benimde kasık ağrım olmuştu adet olucam ümitsizliyle yaptım pozitif çıktı
Halenurtrnplv Bedriyek adet gecikmem yarın 4 gün olcak o yüzden cuma cumartesi yapıcam test inşallah hayırlısıyla evlat sahibi olurum ❤️😣
Halenurtrnplv Ezo25 sizdemi yapmadınız henüz test cok heycanlıyım bi o kadr korkuyorumda 🙈 bakalım azcık daha beklıyım hafta sonu yaparım diye düşündüm 🙈
Ezo25 Halenurtrnplv bende aşırı heyecanlıyım bende korkuyorum stres yapmamaya çalışıyorum ama elimden gelen birşey yok stres yapıyorum 🥺 herkes geçmesini bekle adetin diyor ama şuan zaten belirgin bir belirti de yok ya yoksa diye üzülüyorum bu yüzden sonucu hemen görmek istemiyorum:(